PDA

View Full Version : TILTs and Bragging!



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

  1. Futbol baby!
  2. It had been the first successful part-paying game one of Nexon games
  3. apk apptoko
  4. Never try to push through an injury when playing NBA Live Mobile.
  5. BIG Hit on ACR!
  6. Good morning everyone
  7. chip low
  8. This is how bad i run on wpn.
  9. Hardest ten minutes of my pokerlife
  10. won one of the jackpot freerolls
  11. Who a baller?
  12. 0-hero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  13. to those that say online bs never happens live
  14. Watchout po members for certain individuals who do things
  15. Electricity turned off
  16. how do i look
  17. I was all like, "Please no Jack!"
  18. Rivdee's BR Booster Challenge $1.65 to $3.58
  19. Player Rating...
  20. lolz wpn
  21. finally got a few $ to play and what do you know
  22. Giants BR booster challenge 10k to 100k...
  23. Greengiants 0 to hero thread PO Client Ring
  24. PO pocket-pair sweet pea
  25. still in shock from this slot pull...O.o
  26. unrealistic bcp at its best lol
  27. history my tilt
  28. bcp at its finest lol
  29. how defuq does a diamond come :
  30. Player Ratings
  31. Help
  32. sweet 18 baby
  33. An Encounter With A PO Scammer
  34. what a little hard work and time looks like :)
  35. Nice day EddieTorr!!!
  36. Thor the Not So SuperHero
  37. pokeriwned tournament
  38. return of the turk!
  39. Was out 3 Months and come back a won first game
  40. Crush that Carbon!!! My almost 0 to hero or bust thread.
  41. Freebuy Super Series Event #19 ACR/BCP
  42. flopped royal flush
  43. UIGEA<---------What A Pile of Shit!!!!
  44. Today proved to me how important luck is in poker
  45. April 6th 2015 The day and of extreme suckouts
  46. Won my first PO tourney in three years :)
  47. b3b is impossible
  48. 2-7 single draw winner!
  49. I seen this hand twice, once
  50. crazy live hands
  51. Shine bright like a diamond
  52. Preferrend pokerroom . Please post
  53. first person to beat Ricki in trivia crack!!
  54. That is nice way to lose after five hours.
  55. 5 card
  56. Inicios en el poker
  57. What to do when your beat? Bet!
  58. winner
  59. had to see if i till got it lol
  60. almost folded thsi talked myself into a call lol
  61. The Hand from Hell !! LOL
  62. wow poor guy lol
  63. biggest cooler of my life
  64. Are some luckier than others?
  65. Here is how to fix Online Poker
  66. 2nd place blackchip poker 50k GTD
  67. Help!!
  68. lame client brag
  69. Won the bankrollmob freeroll twice
  70. My first pokerowned tourney
  71. Dont ya love it when someone takes you out(duoble up) only to go out few minutes late
  72. My Saddest moment in poker
  73. I suck at razzz..
  74. this how u crush souls :P lol
  75. Got smacked by a 1 outer :(
  76. WPN is hilarious
  77. calssic plo8 on wpn lol
  78. lmfao fucking idiots gotta love em
  79. Bad Beat on Seals
  80. Soul fucking read!!!!!!!!!!!!!!!
  81. Woof! I'm like 4 hrs deep in the 3500 gtd on bcp
  82. lmfao fucking hilarious
  83. hahaha first fucking hand i sit down :(
  84. only on winning poker network smh fucking dumbass site
  85. royal flush any good? lolz
  86. I won a seat into the million $ gtd on bcp
  87. Is It Time To Put Bauswacks On The Back Of A Milk Carton????
  88. Bcp/acr complete FAIL lol
  89. not a bad day
  90. Another fish gets off the hook :-(
  91. damn it :( needed that pot oh well :( nut flush vs stiraght flush lol
  92. gotta love being a nit sometimes what a bluff :(
  93. PartyBets wins
  94. Its not you...Its me...
  95. geezy styles
  96. HAHAHAHA goodtimes ;)
  97. gotta love donations lolz
  98. idk why knew to shove turn but didnt and let this tard bluff me
  99. Beautiful Hand
  100. fvcking idiot all in :S
  101. Lolz cute almost made me fold the aa there lol
  102. gotta love the donks try to donate me they chips and winz :(
  103. hero fold or no?
  104. Too many swings!
  105. lmfao damn donks
  106. Just won the $1000 tourney on NLOP
  107. Juicy stakes bring juicy beats
  108. Gotta love the sb vs bb hands
  109. lmfao poker rewarding donks at its best
  110. This is standard for me
  111. Colluders
  112. How sick am I? lol
  113. An open apology from me =)
  114. allday with this type of shit :(
  115. well since greengiant didnt make the post i will congrats bro on that win!
  116. wow fml and for chiplead pot
  117. 2nd on the ON DEMAND Leaderboard and did not know.
  118. this is ACR at its finest lol
  119. lolz forced me a double up
  120. lolz donks make it too easy
  121. wow wtf they stiraght hate me today ;(
  122. 888Poker - $0.50/$1.00 PLO Cash Game.
  123. cry! :( sick hand :(
  124. Nabsters pocket change challenge.
  125. proof of collusion on swc
  126. Rock that Lock!!! My amost 0 to hero or bust thread.
  127. downloading bovada mobile could've been a bad mistake.
  128. Got another opportunity and took it down
  129. lmfao gotta love seals :(
  130. hero fold they tried to set me up lol
  131. Oh you know, just another one of nabs days summed up in one hand.
  132. how would you rate my credit? seriously
  133. My wifi goes out when I'm about to win a tournament.
  134. soul read put him on a bluff hero call
  135. Merge still loves me...
  136. Second BIG10 takedown in 2 weeks!
  137. BANNED from GREENDOT??? After a month and a half?
  138. CONGRATS my brutha IDOTHISFOR on the victory of the 12k plo high 5
  139. Bovada Final tables
  140. just bad luck
  141. lol riggsb is funny
  142. Absolutely, unbelievably, horribly, ridiculous!!
  143. sigh river of dreams for these clowns everytime :(
  144. powned lolllll
  145. smh damn donks lol
  146. gott5a love the retards smh
  147. how to accidently fold aces and wouldve lost like a boss lol
  148. Who was calling UPSER a donk.
  149. Not much but a wins a win!
  150. Being from Washington State sucks!
  151. stiragth flush at micro lolz
  152. This is why I quit playing poker aside from crazy gaur tournies
  153. WON VERY LAST PO BCP GAME,,!!, now happpy and sad...:(
  154. weird HU hand lolz
  155. lolz and out fo the 4k i go
  156. wows first hand i go out fo the 109 15k :9 golden donkey haha
  157. someone is pmsing
  158. fml!!!!!! SORRY NEWDADDY :(
  159. lolz head bussin 101
  160. do you fold here?
  161. I win the 5k superstack on bovada and receive $30????
  162. Nice bluff out
  163. my opinion of client here is its shit.
  164. Just busted out huge !!
  165. Tilt Sux!
  166. When You Know your running GOOD
  167. Another one of Nabs days in a single hand.
  168. I give up lol
  169. for s810
  170. if your gonna play the Casino on BCP..Dont stay on the slots after you come up
  171. need some encouragement - frustrated at poker right now.
  172. lmfao bcp fuuuu hand for turkle!
  173. Just tilted off my whole bank roll
  174. This is WHY I SUCK
  175. clutch AA hand
  176. Sooooooo close to the B2B bonus.
  177. Tilt
  178. Dont you wish Triple Ups were always this EASY!
  179. bad call in my books oh well it worked :)
  180. gotta love going carddead/folding big ahnds and hitting
  181. grrrrrrrr wish i was a donk :(
  182. of course for inverted
  183. someone please make sence of this lolz
  184. FFS, am I the only one who thinks ACR has too many bad beats?
  185. hand for teddy
  186. lmfao defuq
  187. b2b hands double up then a tripple lolz
  188. i <3 three card
  189. Boom Ship It =OP
  190. 1st big field cashout.
  191. How to bust a donk at 10/20 blinds
  192. Nice little straight flush.
  193. lmfao smh bpc
  194. Haha I rock and suck at the same time
  195. ACR grinding from 0 to...well non 0 lol
  196. getting sweep
  197. Won my first cash tournament
  198. I mean of course I folded a Royal Flush.
  199. tell me rebuys arent rigged
  200. $0 to $800 in 4 days (Mix of blackjack and poker)
  201. best hand wins and donkey is pissed lolz
  202. When I ran into the "DONK GOD"
  203. Ha, this is almost always the situation I will lose in NL Cash w/AA
  204. I never hold and im getting goddamn sick of it
  205. my month challenge
  206. Always show your hands kids....
  207. saw a guy in lobby talking about jj so i gotta post all these hands
  208. hard to beat stupid
  209. A grinder's worst nightmare, worse than any run bad:
  210. lolz bcp
  211. scared play but bcp always riggs me lolz
  212. Sick brag yo
  213. $50 to $500 by JUNE 1st!
  214. Pika-roll: Up almost $5000 so far this week.
  215. BlackJack Online
  216. Im bragging for my opponent here.. Lool fml
  217. lolz bcp
  218. Why does this always happen to me?
  219. almost bubble phew lol
  220. lolz what a donk call but ok :)
  221. Run into AA much?
  222. idk wtf im doing but check this parlay out
  223. im about to fucking kill somebody....!!!
  224. News: 4/27 Newbie own Veterans
  225. hows this for a dbl
  226. Wooo I did it...$0-$100 2 weeks
  227. Crazy Hand!!!!
  228. Worst fucking run ive ever had in a tournament...
  229. freeroll winnings
  230. Doin' what I do
  231. Very funny bluff / fold
  232. lmfao!!!!!!!!! all i can do is lolz
  233. Hilarious hand
  234. Duck Guide How To Double Bank Roll to $8500
  235. oops
  236. My TurtleBooooooooooy Haiku
  237. Check this hand out...
  238. when you think Im crazy.... well thats not fair!!
  239. wow this really hurt......
  240. All in or nothing
  241. that awkward moment when....
  242. Fuck the usa
  243. Once again fuck carbon
  244. Let's try this again!
  245. AWESOME pwn of a donk
  246. Fuck carbon
  247. bcp slots rock
  248. Are you kidding me??? OUCH!
  249. Two nice cashes!
  250. PO Community Service and why YOU should do it