PDA

View Full Version : TILTs and Bragging!



Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

  1. Never try to push through an injury when playing NBA Live Mobile.
  2. BIG Hit on ACR!
  3. Good morning everyone
  4. chip low
  5. This is how bad i run on wpn.
  6. Hardest ten minutes of my pokerlife
  7. won one of the jackpot freerolls
  8. Who a baller?
  9. 0-hero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. to those that say online bs never happens live
  11. Watchout po members for certain individuals who do things
  12. Electricity turned off
  13. how do i look
  14. I was all like, "Please no Jack!"
  15. Rivdee's BR Booster Challenge $1.65 to $3.58
  16. Player Rating...
  17. lolz wpn
  18. finally got a few $ to play and what do you know
  19. Giants BR booster challenge 10k to 100k...
  20. Greengiants 0 to hero thread PO Client Ring
  21. PO pocket-pair sweet pea
  22. still in shock from this slot pull...O.o
  23. unrealistic bcp at its best lol
  24. history my tilt
  25. bcp at its finest lol
  26. how defuq does a diamond come :
  27. Player Ratings
  28. Help
  29. sweet 18 baby
  30. An Encounter With A PO Scammer
  31. what a little hard work and time looks like :)
  32. Nice day EddieTorr!!!
  33. Thor the Not So SuperHero
  34. pokeriwned tournament
  35. return of the turk!
  36. Was out 3 Months and come back a won first game
  37. Crush that Carbon!!! My almost 0 to hero or bust thread.
  38. Freebuy Super Series Event #19 ACR/BCP
  39. flopped royal flush
  40. UIGEA<---------What A Pile of Shit!!!!
  41. Today proved to me how important luck is in poker
  42. April 6th 2015 The day and of extreme suckouts
  43. Won my first PO tourney in three years :)
  44. b3b is impossible
  45. 2-7 single draw winner!
  46. I seen this hand twice, once
  47. crazy live hands
  48. Shine bright like a diamond
  49. Preferrend pokerroom . Please post
  50. first person to beat Ricki in trivia crack!!
  51. That is nice way to lose after five hours.
  52. 5 card
  53. Inicios en el poker
  54. What to do when your beat? Bet!
  55. winner
  56. had to see if i till got it lol
  57. almost folded thsi talked myself into a call lol
  58. The Hand from Hell !! LOL
  59. wow poor guy lol
  60. biggest cooler of my life
  61. Are some luckier than others?
  62. Here is how to fix Online Poker
  63. 2nd place blackchip poker 50k GTD
  64. Help!!
  65. lame client brag
  66. Won the bankrollmob freeroll twice
  67. My first pokerowned tourney
  68. Dont ya love it when someone takes you out(duoble up) only to go out few minutes late
  69. My Saddest moment in poker
  70. I suck at razzz..
  71. this how u crush souls :P lol
  72. Got smacked by a 1 outer :(
  73. WPN is hilarious
  74. calssic plo8 on wpn lol
  75. lmfao fucking idiots gotta love em
  76. Bad Beat on Seals
  77. Soul fucking read!!!!!!!!!!!!!!!
  78. Woof! I'm like 4 hrs deep in the 3500 gtd on bcp
  79. lmfao fucking hilarious
  80. hahaha first fucking hand i sit down :(
  81. only on winning poker network smh fucking dumbass site
  82. royal flush any good? lolz
  83. I won a seat into the million $ gtd on bcp
  84. Is It Time To Put Bauswacks On The Back Of A Milk Carton????
  85. Bcp/acr complete FAIL lol
  86. not a bad day
  87. Another fish gets off the hook :-(
  88. damn it :( needed that pot oh well :( nut flush vs stiraght flush lol
  89. gotta love being a nit sometimes what a bluff :(
  90. PartyBets wins
  91. Its not you...Its me...
  92. geezy styles
  93. HAHAHAHA goodtimes ;)
  94. gotta love donations lolz
  95. idk why knew to shove turn but didnt and let this tard bluff me
  96. Beautiful Hand
  97. fvcking idiot all in :S
  98. Lolz cute almost made me fold the aa there lol
  99. gotta love the donks try to donate me they chips and winz :(
  100. hero fold or no?
  101. Too many swings!
  102. lmfao damn donks
  103. Just won the $1000 tourney on NLOP
  104. Juicy stakes bring juicy beats
  105. Gotta love the sb vs bb hands
  106. lmfao poker rewarding donks at its best
  107. This is standard for me
  108. Colluders
  109. How sick am I? lol
  110. An open apology from me =)
  111. allday with this type of shit :(
  112. well since greengiant didnt make the post i will congrats bro on that win!
  113. wow fml and for chiplead pot
  114. 2nd on the ON DEMAND Leaderboard and did not know.
  115. this is ACR at its finest lol
  116. lolz forced me a double up
  117. lolz donks make it too easy
  118. wow wtf they stiraght hate me today ;(
  119. 888Poker - $0.50/$1.00 PLO Cash Game.
  120. cry! :( sick hand :(
  121. Nabsters pocket change challenge.
  122. proof of collusion on swc
  123. Rock that Lock!!! My amost 0 to hero or bust thread.
  124. downloading bovada mobile could've been a bad mistake.
  125. Got another opportunity and took it down
  126. lmfao gotta love seals :(
  127. hero fold they tried to set me up lol
  128. Oh you know, just another one of nabs days summed up in one hand.
  129. how would you rate my credit? seriously
  130. My wifi goes out when I'm about to win a tournament.
  131. soul read put him on a bluff hero call
  132. Merge still loves me...
  133. Second BIG10 takedown in 2 weeks!
  134. BANNED from GREENDOT??? After a month and a half?
  135. CONGRATS my brutha IDOTHISFOR on the victory of the 12k plo high 5
  136. Bovada Final tables
  137. just bad luck
  138. lol riggsb is funny
  139. Absolutely, unbelievably, horribly, ridiculous!!
  140. sigh river of dreams for these clowns everytime :(
  141. powned lolllll
  142. smh damn donks lol
  143. gott5a love the retards smh
  144. how to accidently fold aces and wouldve lost like a boss lol
  145. Who was calling UPSER a donk.
  146. Not much but a wins a win!
  147. Being from Washington State sucks!
  148. stiragth flush at micro lolz
  149. This is why I quit playing poker aside from crazy gaur tournies
  150. WON VERY LAST PO BCP GAME,,!!, now happpy and sad...:(
  151. weird HU hand lolz
  152. lolz and out fo the 4k i go
  153. wows first hand i go out fo the 109 15k :9 golden donkey haha
  154. someone is pmsing
  155. fml!!!!!! SORRY NEWDADDY :(
  156. lolz head bussin 101
  157. do you fold here?
  158. I win the 5k superstack on bovada and receive $30????
  159. Nice bluff out
  160. my opinion of client here is its shit.
  161. Just busted out huge !!
  162. Tilt Sux!
  163. When You Know your running GOOD
  164. Another one of Nabs days in a single hand.
  165. I give up lol
  166. for s810
  167. if your gonna play the Casino on BCP..Dont stay on the slots after you come up
  168. need some encouragement - frustrated at poker right now.
  169. lmfao bcp fuuuu hand for turkle!
  170. Just tilted off my whole bank roll
  171. This is WHY I SUCK
  172. clutch AA hand
  173. Sooooooo close to the B2B bonus.
  174. Tilt
  175. Dont you wish Triple Ups were always this EASY!
  176. bad call in my books oh well it worked :)
  177. gotta love going carddead/folding big ahnds and hitting
  178. grrrrrrrr wish i was a donk :(
  179. of course for inverted
  180. someone please make sence of this lolz
  181. FFS, am I the only one who thinks ACR has too many bad beats?
  182. hand for teddy
  183. lmfao defuq
  184. b2b hands double up then a tripple lolz
  185. i <3 three card
  186. Boom Ship It =OP
  187. 1st big field cashout.
  188. How to bust a donk at 10/20 blinds
  189. Nice little straight flush.
  190. lmfao smh bpc
  191. Haha I rock and suck at the same time
  192. ACR grinding from 0 to...well non 0 lol
  193. getting sweep
  194. Won my first cash tournament
  195. I mean of course I folded a Royal Flush.
  196. tell me rebuys arent rigged
  197. $0 to $800 in 4 days (Mix of blackjack and poker)
  198. best hand wins and donkey is pissed lolz
  199. When I ran into the "DONK GOD"
  200. Ha, this is almost always the situation I will lose in NL Cash w/AA
  201. I never hold and im getting goddamn sick of it
  202. my month challenge
  203. Always show your hands kids....
  204. saw a guy in lobby talking about jj so i gotta post all these hands
  205. hard to beat stupid
  206. A grinder's worst nightmare, worse than any run bad:
  207. lolz bcp
  208. scared play but bcp always riggs me lolz
  209. Sick brag yo
  210. $50 to $500 by JUNE 1st!
  211. Pika-roll: Up almost $5000 so far this week.
  212. BlackJack Online
  213. Im bragging for my opponent here.. Lool fml
  214. lolz bcp
  215. Why does this always happen to me?
  216. almost bubble phew lol
  217. lolz what a donk call but ok :)
  218. Run into AA much?
  219. idk wtf im doing but check this parlay out
  220. im about to fucking kill somebody....!!!
  221. News: 4/27 Newbie own Veterans
  222. hows this for a dbl
  223. Wooo I did it...$0-$100 2 weeks
  224. Crazy Hand!!!!
  225. Worst fucking run ive ever had in a tournament...
  226. freeroll winnings
  227. Doin' what I do
  228. Very funny bluff / fold
  229. lmfao!!!!!!!!! all i can do is lolz
  230. Hilarious hand
  231. Duck Guide How To Double Bank Roll to $8500
  232. oops
  233. My TurtleBooooooooooy Haiku
  234. Check this hand out...
  235. when you think Im crazy.... well thats not fair!!
  236. wow this really hurt......
  237. All in or nothing
  238. that awkward moment when....
  239. Fuck the usa
  240. Once again fuck carbon
  241. Let's try this again!
  242. AWESOME pwn of a donk
  243. Fuck carbon
  244. bcp slots rock
  245. Are you kidding me??? OUCH!
  246. Two nice cashes!
  247. PO Community Service and why YOU should do it
  248. just a few brag pics~~~ weeeeeeee
  249. Uhhhh Guise... SICKOOOOOO! 361$ pot!
  250. Sicko! 172$ pot