Total Free Money Earned

Redeems: $280,387

BTC Rate: $8425.74

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 22
  1. #1
    PokerOwned Veteran ceekay1's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    52

    So much bitching..

    If you're worried about bad beats go play at badbeatpoker they give you your money back if you get bad beat
    CK

  2. #2
    PokerOwned God
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    2,501
    really do they give it back authomatically at the bad beat

  3. #3
    PokerOwned Veteran ceekay1's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    52
    yup, right away. they have a little preview video if you want to check out how it really works. it's cray
    CK

  4. #4
    Elite PokerOwned Member tp3rd's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    631
    merge would go bankrupt if they offered that

  5. #5
    PokerOwned God
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    2,436
    Quote Originally Posted by tp3rd View Post
    merge would go bankrupt if they offered that
    lmfao!!

    #NiggasInParis

  6. #6
    Gods' God's God PokeYourFace's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    1,534
    wow. thats crazy
    RANGER (B2B HU LOYALTY GAME CHAMP! DO YOU REMEMBER THOSE NOOB? NO, NO YOU DON'T!)

  7. #7
    PokerOwned Demi-God
    Join Date
    Aug 2011
    Posts
    875
    think hes talkin about the bad beat promo lol
    shit i would play more if they gave it back in the tourneys

  8. #8
    Elite PokerOwned Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    668
    I do not care about the bad beats But the bitching by other players drives me crazy every players seams to play your cards better than you can I mean hell you cant win I flopped top pair with a bad kicker and all of a sudden I'm a donk idiot moron fag and a asshole for not betting my top pair 96% of these online players would be shot at a live game talking like this lol

  9. #9
    PokerOwned God
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,525
    i never seen anyone bitch on here since i been here, i have no clue what you are talkin about dude..wrong forum i assume

  10. #10
    Elite PokerOwned Member
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    668
    ok Sorry I was talking about on the felt So unless you got chat turned off your blind lol
    Quote Originally Posted by gametime74 View Post
    i never seen anyone bitch on here since i been here, i have no clue what you are talkin about dude..wrong forum i assume

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •