Total Free Money Earned

Redeems: $280,010

BTC Rate: $9526.48

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    PokerOwned Master
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    273

    Exclamation Bovada Cashouts Status Thread

    I couldn't find a thread on Bovada Cashouts & status's here on pokerowned like i see on two plus two. Sense im here more then there i figured i would make this thread so we could all see how long it takes to get a cashout via BOVADA.LV for those interested in that sort of thing. I know i hate waiting.



    Check Requested date :6/18/2014


    Check received Date: not yet
    http://www.pokerowned.com/forums/f23/can-you-find-jesus-28461.html



    http://vocaroo.com/i/s0q6z8Bwca0D

  2. #2
    Survey Master
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    697
    You'll get it within a week if not sooner.
    Always Buying/Selling Points/PayPal/BCP/ACR/GDMP/Amazon/SWC/Bitcoin/etc. Bubble or PM me!
    Interested in how to make some additional Points or Poker $? Contact me!

  3. #3
    PokerOwned Demi-God
    Join Date
    Jan 2014
    Posts
    1,113
    My last cash out on bovada took 2 weeks to get to me and 3 weeks for my bank to clear it. I go to a small town bank so Im sure it goes faster at a bigger one. I was wondering if anyone has used the bank transfer to cashout. Ive been considering trying that out but wanted to hear from someone who has tried it out first. Be nice to have the money just transfered to my account instead of waiting for a check.

  4. #4
    PokerOwned Master
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    273
    check received on 6/25


    so i go to l look on the status of dhl and it said it was delivered to my neighbor and im thinking wtf???
    cause i heard no one knock


    luckily it was the 1 neighbor that knew me but what a bogus thing. I never gave them my consent to give my package to anyone but the address listed with my name.


    Unreal..
    neighbors house might be close but its not my house lol

    but yeah they said its there policy to do that cause most people are at work.

    just wish i would of gave consent first.
    Last edited by j4ime200; 06-25-2014 at 01:50 PM.
    http://www.pokerowned.com/forums/f23/can-you-find-jesus-28461.html



    http://vocaroo.com/i/s0q6z8Bwca0D

  5. #5
    PokerOwned Demi-God
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    1,127
    Quote Originally Posted by j4ime200 View Post
    check received on 6/25




    Unreal..
    neighbors house might be close but its not my house lol

    but yeah they said its there policy to do that cause most people are at work.

    just wish i would of gave consent first.
    I worked for DHL one summer and can assure you that whoever told you that was their policy, was bored and didn't feel like dealing with you so they lied. The delivery driver would be fired in a minute if anyone were to find out they gave a package to a random neighbor without consent. This driver clearly didn't care about his job.
    lilg97: sup
    Me: nm u?
    lilg97: nada bored
    lilg97: tryna find some folsk to menot r cant fin dnon eSad

  6. #6
    PokerOwned Master
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    273
    i called and they said that it was there policy and even in the email. I can show it to you. They said they usually just go through neighbors because most people aren't home Lol.

    So somewhere in DHL theres a policy to hand it to the neighbor with the intent that they are just ganna drop it off for them or whatever. Kinda sad yeah.

    So thats 2 diff people that told me its what they do. idk..
    http://www.pokerowned.com/forums/f23/can-you-find-jesus-28461.html



    http://vocaroo.com/i/s0q6z8Bwca0D

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Jun 2014
    Posts
    6
    i requested a cashout on 6/26 and i recieved the check the next day via fed ex i also got a call hours before from fed ex stating my package was being delivered that day . excellent time frame on my end and i would rate my withdraw 10 out of 10 also the check only took one business day to clear my bank it was a canadian check also .

  8. #8
    PokerOwned Master Rambler's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    347
    It's nice to know they are still paying well. It's ridiculous they don't all pay, but at least some still are.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •