Total Free Money Earned

Redeems: $280,314

BTC Rate: $10278.18

Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Experienced Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    14

    Challenge 10$ - 50$

    I would like to have your opinion ! Do you think people it is easy to make 10$ to 50$ safely by sports betting .

  2. #2
    Survey Master
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2,925
    ive been doing alot of 8-10 team parlays and havent won 1 yet. keep losing by 1-2 games, so if you gonna sportsbet id try 1-2 teams and take the small pay

  3. #3
    PokerOwned God
    Join Date
    Apr 2013
    Posts
    1,526
    yeah tommy i feel that i cant win shit! keep missing by 1 damn bet

  4. #4
    Experienced Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    14
    I means betting on a safe bet ! only one match ! odds of 1.10$ ! you simply place your 10$ on it - after the bet is won you will have 11$ - and your second bet will be the same ! you will have 12.01 of something !

  5. #5
    PokerOwned God CUSTOMTABLES's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,731
    Quote Originally Posted by piksng View Post
    I means betting on a safe bet ! only one match ! odds of 1.10$ ! you simply place your 10$ on it - after the bet is won you will have 11$ - and your second bet will be the same ! you will have 12.01 of something !
    ya

  6. #6
    PokerOwned Master
    Join Date
    Nov 2012
    Posts
    387
    it depends on what you are betting on

  7. #7
    Seasoned Veteran
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    34
    Quote Originally Posted by rdog1797 View Post
    it depends on what you are betting on
    Exactly, No horse racing and stuff, bet on Football or basketball, and put some effort in, do some research about the teams. There are people out there beating the bookies, but it's not easy money. Just like poker, you have to work on your game.

    Cheers!

  8. #8
    Experienced Member
    Join Date
    Jul 2013
    Posts
    14
    Quote Originally Posted by Pkrfc91 View Post
    Exactly, No horse racing and stuff, bet on Football or basketball, and put some effort in, do some research about the teams. There are people out there beating the bookies, but it's not easy money. Just like poker, you have to work on your game.

    Cheers!
    Yes exactly ! 2 days ago I have lose 10$ for betting on a team winning 3-1 .
    It was about 83 min of playing - I didnt even know the team ! Football betting are easy but you have to analyse it first before betting .
    And patience is a virtue

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •