I placed in an online 100k and took 2nd in an 250 live entree. Good luck all! :cool:
Printable View
I placed in an online 100k and took 2nd in an 250 live entree. Good luck all! :cool:
Dominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freerollDominated a freeroll
weeee gettin deep in 1 buck mtt on bovada 9/21 go go go me hope i win it
well made it to 50 buys of my first goal so looking forward to take some higher shots to see of i can get my roll up some good luck everyone
Only been a member for a little bit and almost have twenty dollars of money won.
won at baduki tourney 10$ , never played the game
not much to brag about cashed 50th in 250 teed on carbon was fun had 419 players better run of the cards next time good luck to all though =OP
I won the 4am freeroll on Carbon the other night. Nothing special buy my first large tournament win! over 1200 people. I made off with a free $9.35;)
Been doing really well in Carbon freerolls and the ones done by PokerOwned
Was in a micro table chum change I know on bcp dealt 99 4 folders one min raiser short stack 900 chips me about 2400 I reraise him cuz I was bb, he all ins I call he has kq flop was 99 rag flopped quads !!!