Total Free Money Earned

Redeems: $280,227

BTC Rate: $10147.83

Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 21
  1. #1
    PokerOwned Master
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    306

    Omg i am so excited!!!!!

    Sup Pokerowned,

    I just got some crazy news! Some of you know about my rapping. Well, anyways, on Reverbnation which is like a place for music artists and labels and fans to connect, I got a message from a major label...this is what they wrote:
    'We really enjoyed your music. We have decided to invite you to perform an opening act for Nipsey Hussle on April 1st in Detroit. Please let us know if you can make it asap and we'll add your name to the roster.'

    OMG - I mean, out of all the artists they coulda invited, they chose me! I'm just a kid with a microphone and I can't even rap that well. If I can convince my parents to go...this is an AMAZING opportunity. I can't believe I might end up rapping in front of thousands of people! F*cking insane.

    If anyone is in Detroit on April 1st...COME TO THE SHOW!

  2. #2
    PokerOwned God StephyMarieC's Avatar
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    1,476
    Aww that sounds amazing, congratulations.

  3. #3
    I whine like a 5 year old girl
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    2,542
    rofl bs bs bs bs and even more bs dude your beats sucks ive heard them all and its probably a joke cus you ovs cant make beats well or raps so hahhahahahhaha have fun with public embarrassment idiot kid and 2 dud e that site isnt major producers just reg ppl wiht wanna be dreams that cant do shit about it right dude like your gunna rap in front of ppl you suck and that is that you couldnt come up wiht one bar harder than any1 i bet gimme brew non rapping ass would eat you up

  4. #4
    PokerOwned Master jbetta01's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    316
    congrats nipsey is a bit over the top tho
    poker terminology-
    Drawing Dead: If you call and hit your one outer.... I will kill you..!

  5. #5
    PokerOwned Master
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    306
    Lol. I can rap about 1000x better than you. I heard your rap. Pathetic.

  6. #6
    I whine like a 5 year old girl
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    2,542
    rofl rofl rofl rofl rofl rofl dude ide eat yu up sleeping idiot

  7. #7
    PokerOwned Demi-God bigphatmike's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,083
    @Wheatie: how are you still allowed on the site? u admitted to being well underage?

  8. #8
    PokerOwned Admin Poof's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,132
    Congratulations Wheatie, this is very exciting news.

  9. #9
    PokerOwned Master
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    306
    Quote Originally Posted by bigphatmike View Post
    @Wheatie: how are you still allowed on the site? u admitted to being well underage?
    Zab doesn't ban for being underage.

  10. #10
    PokerOwned Demi-God bigphatmike's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    1,083
    Oh.... intresting... not neccesarily legit,, but neither is Ls or marketplace.. lol GL out in the D, its gonna be ajungle out there

Page 1 of 3 123 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •