Total Free Money Earned

Redeems: $280,439

BTC Rate: $8927.54

Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 19

Thread: naked yoga

  1. #1
    PokerOwned God
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    2,522

    naked yoga

    i was invited to a session of naked yoga, yep thats what i said..i like yoga, but i am scared of naked yoga and how my body my react to seeing women in certain position....have anybody ever taken part in this..its becoming popular..just curious..

  2. #2
    Elite PokerOwned Member shellabella's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    756
    Waiting on a report from you before I even THINK of trying it...keep us posted..

  3. #3
    PokerOwned God Drywallman3's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    4,099
    ummm I think if you do certain positions on yourself you might have a sausage accident ROFL!!!!!!! Don't want to eat you're kilbasa man

    20:58 <Poof> I would trade my husband for gisele
    18:37 <thepokerkid> @thepokerkid: and stop thinking about gay things

  4. #4
    Elite PokerOwned Member shellabella's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    756
    Quote Originally Posted by Drywallman3 View Post
    ummm I think if you do certain positions on yourself you might have a sausage accident ROFL!!!!!!! Don't want to eat you're kilbasa man
    Interesting visual..not sure I want to participate now..lol

  5. #5
    PokerOwned God Drywallman3's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    4,099
    Quote Originally Posted by shesellsseashells View Post
    Interesting visual..not sure I want to participate now..lol
    enter at you're own risk shello..............

    20:58 <Poof> I would trade my husband for gisele
    18:37 <thepokerkid> @thepokerkid: and stop thinking about gay things

  6. #6
    Elite PokerOwned Member shellabella's Avatar
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    756
    Quote Originally Posted by Drywallman3 View Post
    enter at you're own risk shello..............
    You don't have to tell me twice.. You go first, Drywall..I might follow. These mature (I really don't like the word OLD..lol) bones and joints may not bend that well, anyway

  7. #7
    Banned
    Join Date
    Sep 2012
    Posts
    969
    This has got to be a joke. This is hilarious though.

  8. #8
    -(^_^)- ProBlackbird's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3,934
    Naked Yoga I can do that myself thought haha
    PokerStars: ProBlackbird | Betsson: ProBlackbird | Party Poker: UnknownFlush

  9. #9
    PokerOwned God
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,677
    Come on, ya gotta do it and make sure you give us a full report on how it went.

  10. #10
    PokerOwned Admin Poof's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,136
    haha I have not even heard of it, keep us posted gametime.

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •