Total Free Money Earned

Redeems: $280,424

BTC Rate: $7524.61

Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 56

Thread: LEGAL! oh yeah!

  1. #1
    PokerOwned Master
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    406

  2. #2
    PokerOwned God
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    2,501
    yeah all over the news here even beat hurricane sandy this morning

  3. #3
    PokerOwned God CUSTOMTABLES's Avatar
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1,731
    yea i seen this shit...hahhaha this gov is sooo fucked up in the head...yet poker online isnt ok to play on certain sites...pffff such bs

  4. #4
    New Member
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    4
    all the people in colorado

  5. #5
    Elite PokerOwned Member Rellik419's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    403
    Quote Originally Posted by CUSTOMTABLES View Post
    yea i seen this shit...hahhaha this gov is sooo fucked up in the head...yet poker online isnt ok to play on certain sites...pffff such bs
    Amen to that shit! You can now spend your money on killing brain cells, but not on poker.

  6. #6
    PokerOwned God Swittie's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Posts
    1,790
    nice


    In the beginning God said : "The four dimensional divergence of an antisymmetric second rank tensor equals zero", and at once there was light.

  7. #7
    Elite PokerOwned Member P0K3R4F00D's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Posts
    388
    Quote Originally Posted by Rellik419 View Post
    Amen to that shit! You can now spend your money on killing brain cells, but not on poker.

    aslong as they get their cut they honestly dont give a sh** what we spend our money on.

  8. #8
    Elite PokerOwned Member
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    424
    I heard the feds are freaking out and there gonna start trapping once people get comfortable so .

  9. #9
    PokerOwned Demi-God
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    971
    Quote Originally Posted by CUSTOMTABLES View Post
    yea i seen this shit...hahhaha this gov is sooo fucked up in the head...yet poker online isnt ok to play on certain sites...pffff such bs
    not legal to play on any site actually.

    OP is a step in the right direction, should be fun to see what happens w/the feds tho.

  10. #10
    New Member
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2
    all the americans will live in seattle fro now on:-))

Page 1 of 6 123 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •