Total Free Money Earned

Redeems: $280,269

BTC Rate: $10066.04

Results 1 to 4 of 4
  1. #1
    PokerOwned Admin Poof's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,132

    Online Gamers will appreciate this...

    This dude is wicked funny, he has about 5 online gamer videos out and if you like this one you have to check out Online Gamer-Origin, those are the two funniest imo.


  2. #2
    Elite PokerOwned Member lulabell79's Avatar
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    534
    OMG Pooffy! I laughed til I cried and almost choked on my hot pocket I was laughing so hard. My hubby was like "What the fuck is so damn funny in your little poker world over there?" Thanks for sharing..he is too damn funny.
    There are TWO rules for ultimate success in poker:
    1. Never tell everything you know.

  3. #3
    PokerOwned Admin Poof's Avatar
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4,132
    Lol, I did too, that guy is classic, did you check out the Origin one? It is how it all started, it is equally as funny.
    Last edited by Poof; 10-27-2011 at 03:20 PM.

  4. #4
    Experienced Member
    Join Date
    May 2011
    Posts
    22
    hell yeah that is gold!!!! lmao!!!
    If ignorance is bliss, then knock the smile off my face...........

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •