Total Free Money Earned

Redeems: $279,600

BTC Rate: $5290.84

Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    PokerOwned Veteran
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    119

    Question Cash Games? Addicting? Profitable?

    Ok I started this thread to see how many people are actually successful cash game players.. I know there is a few of them out there but i KNOW there isnt many? Can you guys comment below if you're a successful cash game player.. I dont mean just winning a few big pots.. I mean overall over thousands of hands you have come out making money in the long run.. IMO more people become addicted to them and the fast money and begin losing rather then winning. I advise my friends to stay away from online cash games
    Feedback Below Please..

  2. #2
    PokerOwned God DuckU408's Avatar
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    1,557
    this thread is a LOSERRRRRRRRRR


    This is getting old. Were sick and tired of the Spurs owning us. This is the year we ride up to the challenge, Get the monkey off our back! We Believe GO Dubbssss!!

  3. #3
    PokerOwned God potfan42o's Avatar
    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    2,251
    i dont play cash games wait i did once ima break even cashplayer
    <StephyMarieC> erik!!!!! yay you've always been one of my favorites hehe <scorcher863> i kinda want to smoke some meth, then play poker for like 3 days straight

  4. #4
    Gods' God's God PokeYourFace's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    1,534
    I am a winning LIVE cash game player. I have been taking weekend trips to different casinos around the southeast USA this past year and have only had 2 losing sessions, both of these sessions were actually home games where I got sucked out on, on the river and only had 1 buy in. When I go to casinos I obviously go with waaaaaay more than 1 BI, so if I do lose I can re coup.

    I would not ever trust cash games online between people using huds, sitting with friends and colluding, and LOW LOW LOW traffic on these sites available to the USA.

    The ONLY thing online poker in the USA is slightly good for is tournaments
    RANGER (B2B HU LOYALTY GAME CHAMP! DO YOU REMEMBER THOSE NOOB? NO, NO YOU DON'T!)

  5. #5
    PokerOwned Master
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    395
    Poke... hit n run online.. the longer you sit is not gonna work.

  6. #6
    PokerOwned Veteran
    Join Date
    Sep 2013
    Posts
    87
    i grind online cash plo on bcp and swc and have built a computer and bought all kinds of stuff for my house like a coffee maker, coffee grinder, a wii, and other shit like that solely from grinding cash. cash plo is VERY profitable because most players dont understand how to play correctly and make huge errors on all streets. It took me a long time to get to this level of proficiency ill admit and ive busted a roll or two trying to learn plo, but i havent had to make a deposit in a long time and now i never play nlhe cuz its both not as profitable as plo and super slow and boring to me now that ive played a buttload of plo hands.

  7. #7
    Experienced Member
    Join Date
    Jan 2016
    Posts
    22
    I dont like too much cash games but its a very important part of your regular poker player game. i like to play Rush poker becuse i fount it more interesting, but what i like the mos is MTT.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •